Image a firemní identita

322 Kč
Image a firemní identita
Autor: 
Mikeš Jiří
ISBN: 
978-80-247-2790-5
EAN: 
9788024727905
Dostupnost: 
vyprodáno
Obvyklá cena: 375 Kč
Sleva: 
14%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Rok vydání: 
2009
Počet stran: 
192

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k ''měření'' image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům.