Jak psát reklamní text

251 Kč
Jak psát reklamní text
Autor: 
Crha Ivan
ISBN: 
978-80-247-4061-4
Dostupnost: 
vyprodáno
Obvyklá cena: 289 Kč
Sleva: 
13%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Vydání: 
4. aktualizované a rozšířené
Edice: 
Manažer
Rok vydání: 
2012
Počet stran: 
224

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.