Marketing služeb. Efektivně a moderně

280 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně
ISBN: 
978-80-247-2721-9
EAN: 
9788024727219
Dostupnost: 
5 dní
Obvyklá cena: 319 Kč
Sleva: 
12%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Rok vydání: 
2008
Počet stran: 
232

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.