Marketing ve farmacii

289 Kč
Marketing ve farmacii
Autor: 
Metyš Karel
Autor: 
Balog Peter
ISBN: 
80-247-0830-2
EAN: 
9788024708300
Dostupnost: 
vyprodáno
Obvyklá cena: 329 Kč
Sleva: 
12%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Rok vydání: 
2006
Počet stran: 
208

Na českém trhu jde o první publikaci, která se snaží zachytit a popsat součásti marketingového mixu se zaměřením na místní farmaceutický trh. V mnoha směrech však nabízí pohled na vývoj a trendy v evropské, resp. světové farmacii, které nás bezprostředně ovlivňují.Autoři se v jednotlivých částech knihy cíleně zaměřují na jednotlivé proměnné marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a podporu prodeje, promítají je do specifického prostředí farmaceutického trhu, včetně mnoha příkladů z reálného života. V neposlední řadě kniha uvádí regulační mechanizmy platné na území ČR a přináší nejaktuálnější údaje z tuzemského a zahraničního trhu.