Moderní marketing

1,244 Kč
Moderní marketing
Autor: 
Kotler Philip
Autor: 
Wong Veronica
Autor: 
Saunders John
Autor: 
Armstrong Gary
Podnázev: 
4. evropské vydání
ISBN: 
978-80-247-1545-2
EAN: 
9788024715452
Dostupnost: 
SKLADEM
Obvyklá cena: 1499 Kč
Sleva: 
15%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Rok vydání: 
2007
Počet stran: 
1048

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.