Nekonvenční myšlení

245 Kč
Nekonvenční myšlení
Autor: 
Förster Anja
Autor: 
Kreuz Peter
Podnázev: 
17 pravidel pro vítězství v byznysu
ISBN: 
978-80-247-1741-8
EAN: 
9788024717418
Dostupnost: 
5 dní
Obvyklá cena: 279 Kč
Sleva: 
12%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Rok vydání: 
2007
Počet stran: 
208

Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet ''jinak'', nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže.