Plánování a tvorba hodnoty firmy

99 Kč
Plánování a tvorba hodnoty firmy
Autor: 
Marinič Pavel
ISBN: 
978-80-247-2432-4
EAN: 
9788024724324
Dostupnost: 
vyprodáno
Obvyklá cena: 99 Kč
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Rok vydání: 
2008
Počet stran: 
240

Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím.