Psychologie reklamy

394 Kč
Psychologie reklamy
ISBN: 
978-80-247-4005-8
Dostupnost: 
SKLADEM
Obvyklá cena: 459 Kč
Sleva: 
14%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Vydání: 
4. rozšířené a aktualizované
Rok vydání: 
2012
Počet stran: 
328

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik. Publikace vám též odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.