Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

214 Kč
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Autor: 
Šedivý Marek
Autor: 
Medlíková Olga
ISBN: 
978-80-247-4040-9
Dostupnost: 
SKLADEM
Obvyklá cena: 249 Kč
Sleva: 
14%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Edice: 
Manažer
Rok vydání: 
2012
Počet stran: 
144
Formát: 
17 x 24 cm

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.