Public relations jako ovlivňování mínění

259 Kč
Public relations jako ovlivňování mínění
Autor: 
Ftorek Jozef
Podnázev: 
jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
ISBN: 
978-80-247-3926-7
Dostupnost: 
7 dní
Obvyklá cena: 298 Kč
Sleva: 
13%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Vydání: 
3. rozšířené
Edice: 
Manažer
Rok vydání: 
2012
Počet stran: 
224
Formát: 
17 x 24 cm

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.