Reklama

192 Kč
Reklama Jak dělat reklamu
Autor: 
Mikeš Jiří
Podnázev: 
jak dělat reklamu
ISBN: 
978-80-247-2001-2
EAN: 
9788024720012
Dostupnost: 
vyprodáno
Obvyklá cena: 219 Kč
Sleva: 
12%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Vydání: 
2. aktualizované a rozšířené
Rok vydání: 
2007
Počet stran: 
184
Související tituly: 

Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš.

Cílem nového vydání je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu ''správnou'' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu. Přestože se kniha věnuje z větší části reklamě, je určena všem zájmecům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.