Sociologie pro ekonomy a manažery

262 Kč
Sociologie pro ekonomy a manažery
Autor: 
Nový Ivan
Autor: 
Surynek Alois
ISBN: 
80-247-1705-0
EAN: 
9788024717050
Dostupnost: 
SKLADEM
Obvyklá cena: 298 Kč
Sleva: 
12%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Vydání: 
2. přepracované a rozšířené
Rok vydání: 
2006
Počet stran: 
288

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.