Strategické řízení značky

517 Kč
Strategické řízení značky
ISBN: 
978-80-247-1481-3
EAN: 
9788024714813
Dostupnost: 
vyprodáno
Obvyklá cena: 690 Kč
Sleva: 
25%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Rok vydání: 
2007
Počet stran: 
800

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií. Philip Kotler, guru světového marketingu: ''Kevin Keller ve své knize přináší nejnovější a nejucelenější poznatky o umění a vědě řízení značky.''