Jak jednat s klientem

350 Kč
Jak jednat s klientem. Příručka pro advokáty
Podnázev: 
Příručka pro advokáty
ISBN: 
978-80-7400-758-3
EAN: 
9788074007583
Dostupnost: 
6 dní
Obvyklá cena: 350 Kč
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
C. H. Beck
Rok vydání: 
2019
Počet stran: 
176

Ani ty nejlepší právnické znalosti a zkušenosti nezaručí úspěch v oboru, pokud člověk neumí správně jednat s klientem. Nikdo z nás není dokonalý. Tato publikace by vám měla pomoci mnohé vaše drobné nedokonalosti a nedostatky při jednání s lidmi odstranit. Kniha obsahuje spoustu příkladů a také konkrétních rad, kterými se můžete řídit. Každému, kdo chce profesionálně růst, by tato kniha měla pomoci.
Obsahem této publikace je především analýza problémů v sociální komunikaci. Kromě základních způsobů efektivní komunikace se zabývá paralingvistickými aspekty řeči, řečnickými a komunikačními chybami, zpětnou vazbou, nasloucháním, komunikačními bariérami, správnou argumentací, postupy při zvládání námitek a samozřejmě také neverbální komunikací. Dále autor věnuje pozornost asertivitě, sociální percepci a problémovým klientům.
Kniha je určena především pro advokáty a advokátní koncipienty, využít ji však mohou také příslušníci jiných právnických profesí, jako jsou soudci, státní zástupci, notáři, soudní exekutoři, podnikoví právníci atd., nebo i příslušníci neprávnických profesí, například sociální pracovníci, poradci, mediátoři a jiní odborníci, kteří se často nebo alespoň občas stýkají s klienty