Marketing v cestovním ruchu

302 Kč
Marketing v cestovním ruchu
Podnázev: 
jak uspět v domácí i světové konkurenci
ISBN: 
978-80-247-4209-0
Dostupnost: 
SKLADEM
Obvyklá cena: 369 Kč
Sleva: 
15%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Vydání: 
2. aktualizované
Rok vydání: 
2012
Počet stran: 
320
Související tituly: 

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu.

První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.