Média v meziválečné publicistice

Média v meziválečné publicistice
-10 %
Běžná cena s DPH 230 Kč 207 Kč 188 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele
Osobně v prodejně:čtvrtek 30. června 2022Přepravní společností:pátek 1. července 2022
Kód0281249PNCharvát, Martin,Jirák, JanZáruka24 měsícůEAN9788074761799
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v "dětské" literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu "nových" médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938, která vyšla v roce 2018.
Počet Stran180
AutorCharvát, Martin,Jirák, Jan
Rok vydání2020
Popis
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies