Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
-10 %
Běžná cena s DPH 299 Kč 269 Kč 245 Kč bez DPH
Skladem 1ks
Osobně v prodejně:zítraPřepravní společností:pondělí 31. ledna 2022
Kód0438391PNMachková Hana a kolektivZáruka24 měsícůEAN9788027130061
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Počet Stran208
AutorMachková Hana a kolektiv
Rok vydání2021
Popis
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Povolit cookiesNepovolovat cookies