Pasteur - Mikrobiální revoluce

Běžná cena s DPH 249 Kč 224 Kč 204 Kč bez DPH
Skladem 1ks
Osobně v prodejně:zítraPřepravní společností:pondělí 31. ledna 2022
Kód0431174PNBayarri JordiZáruka24 měsícůEAN9788027131839
Louis Pasteur je považován za otce klinické mikrobiologie a imunologie. Objevil vakcíny proti vzteklině a sněti slezinné. Životopisný komiks popisuje Pasteurovy počátky jako studenta, jeho další studia i jeho obavy. Zachycené jsou také chemické experimenty, které pak vědce vedly k rozvoji jeho teorií a lékařských objevů na nich založených. Soubor komixově zpracovaných biografií zaměřující se na známá jména ve světě vědy (Louis Pasteur, Isaac Newton, Marie Curie, Albert Einstein) líčí určitou etapu života každé osobnosti i s podrobnostmi o jejích vědeckých objevech a životní práci. Autor předkládá nejen základní informace každé z postav, ale dotkne se také konceptů jejího výzkumu, jako je např. teorie relativity či objev záření. Tyto jednoduché formy seznámení se slavnými osobnostmi vědy mohou děti dovést k dalšímu zájmu o vědce i vědu.
Počet Stran48