POP - In-store komunikace v praxi

262 Kč
POP - In-store komunikace v praxi
Podnázev: 
trendy a nástroje marketingu v místě prodeje
ISBN: 
978-80-247-2840-7
EAN: 
9788024728407
Dostupnost: 
vyprodáno
Obvyklá cena: 298 Kč
Sleva: 
12%
Sazba DPH: 
10%
Nakladatel: 
Grada
Rok vydání: 
2009
Počet stran: 
224

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.