Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
-10 %
Běžná cena s DPH 399 Kč 359 Kč 326 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele
Osobně v prodejně:středa 3. března 2021Přepravní společností:pátek 5. března 2021
Kód0301906PNHorňák, PavelZáruka24 měsícůEAN9788087500941
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
AutorHorňák, Pavel
Počet Stran400
Rok vydání2018
Popis